تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

اجازه ها را اداره نماییداجازه ها را اداره نمایید

تاریخ

2023-12-04T23:00:00Z

اسم

محمد داؤد مومند

محل سکونت

متحده ایالات

تبصره

​شاغلی محترم وهاب سراج

از اینکه خود را به صورت مکمل معرفی نموده اید، اینکار تان را قابل قدر دانی میدانم، زیرا بسا عناصر دنی و بازاری، با کشیدن برقع به  روی خویش، به اختفاء شخصیت دون و ماهیت مظنون خود در تاریکی به سنگ اندازی و نفخ پرانی پرداخته، عزت و آبروی مردم را  بازیچۀ نیات شوم و اهداف مذموم خود ها قرار میدهند.

شما که فارغ اتحصیل فاکوته حقوق، چه رشته قضایی و چه اداری هستید، باید بهتر و بیشتر از همه کس به ماهیت کلمات افتراء و مفتری آشنایی داشته باشید، ولی متأسفانه با تمام دانش حقوقی تان، در حمایت یک مفتری به نام امین ارسلا قرار گرفتید.

شاغلی ارسلا متکی بر موهومات و مبتنی بر قصه و افسانه و روایت بی بنیاد، یک شخصیت مبارز و یک موسپید محترم و یک استاد سابقه دار پوهنتون را متهم به سرقت ساخت که از نظر پرنسیپ های حقوقی یک عمل جرمی است.

این دورغ و افترای این موجود لایشعر، نه تنها آن مرحوم را به سفله ترین وجه ممکنه اهانت میکند، بلکه این اهانت شامل تمام خانوادۀ مرحوم استاد هاشمیان میگردد.

جناب شما به عوض اینکه از امین ارسلا، طالب دلایل عقلی شوید, خود نیز  با پا فرو بردن در لجنزار اتهام، و انچه از ویب سایت افغان جرمن، اگر درست  به یاد تان مانده باشد، پناه برده اید و فتوای ملایی تان را مبنی بر محکومیت استاد هاشمیان صادر کرده اید، که جای نهایت تأسف و درد و الم است.

چنانکه گفته اند: چو کفر از کعبه برخیزد، کجا ماند مسلمانی؟

مننه

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823
آخرین اصلاح در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823