تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

اجازه ها را اداره نماییداجازه ها را اداره نمایید

تاریخ

2023-12-04T23:00:00Z

اسم

محمد داؤد مومند

محل سکونت

متحده ایالات

تبصره

​خدمت دانشمند محترم داکتر صاحب سید عبدالله کاظم.

بعد از عرض سلام و حرمت

گفته اند آفتاب آمد دلیل آفتاب

شخصیت علمی شما به حیث یک دانشمند اکادمیک، اظهر من الشمس است، من در افغانستان از یکی از شاگردان شما به نام سمندر جان، پرسیدم که ورزیده ترین استادت در فاکولته اقتصاد کیست؟

جواب داد داکتر سید عبدالله کاظم

کذا به خاطر دارم که غلام صدیق محبی که روابط نزدیک با خلقی ها داشت، در زمان ریاست پوهنتون خود، از دو شخصت فاضل یعنی شاغلی محترم حفیظ الله خان کرزی مدیر عمومی پلان ریاست پوهنتون و جناب شما، که علاوه بر وظیفۀ استادی وظیفۀ ریاست اقتصاد ریاست پوهنون را نیز به عهده داشتید، مشوره میخواست. در حالیکه ما در پوهنتون صد ها استاد و هم چنان تعداد زیادی مدیران عمومی و رئسای پوهنئی ها داشتیم.

شما صاحب چندین کتاب مفید و قطور بوده  و تنها در سایت افغان جرمن حدود یک هزار مقاله تحقیقی و سیاسی و علمی دارید. احسنت.

به نظر من جناب شما، امروز پوهاند، پوهاند ها هستید، زیرا طوریکه جناب تان فرموده بودید، امروز شاگردان شما به مقام پوهاندی رسیده اند، لذا انکار از شخصیت اکادمیک شما، نمایندگی از کم سوادی خواهد نمود

تقاضای من عنوانی مجریان محترم افغان جرمن، به ارتباط دبل پالیسی شان و پیشنهاد اسم مبارک شما به حیث یک قاضی عادل و حق بین، در یک کمیته ، مبین اعتقاد من به علم و فضیلت تان است.

آنچه من به ارتباط همکاری مطبوعاتی شما با جناب عباسی صاحب تحریر نمودم، خدای نا خواسته انکار از معروفیت و وجاهت و علمیت و دانش و فضل شما نبود، ولی به هر صورت، چون تذکر همچو مطلب احساست شما را جریحه دار ساخته است، قلبا، به حیث یک شاگرد غیر مستقیم تان، از شما معذرت میخواهم، و اگر در آینده اسم گرامی شما را  در کدام نوشتۀ خود تضمین نمودم متکی بر نوشته های جناب شما خواهد بود و بس، 

وسعت نظر و روش بزرگ منشانه تان را قابل قدر میدانم.

با عرض حرمت

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823
آخرین اصلاح در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823