تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

اجازه ها را اداره نماییداجازه ها را اداره نمایید

تاریخ

2023-12-12T23:00:00Z

اسم

داؤد ملکیار

محل سکونت

کلیفرنیا

تبصره

​قابل توجهٔ خوانندگان محترم !

می خواهم نظرم را در بارهٔ نوشته ها و مداخلات بی مورد شخصی به نام "انارگل خوستی" مختصرا" بیان نمایم:

اینجانب به احتمال قریب به یقین گفته می توانم که این نام مستعار (غیر ضروری)، مربوط به آقای حمید انوری می باشد که با چند نام مختلف از پشت دیوار تیر اندازی می کند.

من در جریان نشر راپور های که به ارتباط مرگ مرحوم احمد ظاهر و هم در مورد چگونگی کشته شدن خانوادهٔ محمد داؤد خان، نوشته بودم، متوجه شدم که این جناب بصورت یک obsession غیر قابل کنترول، خود را درگیر هر بحث میکند، در حالیکه امکان قناعت دادن او هم اصلا" وجود ندارد.

همانطوریکه در ماه های گذشته چلنج دادم، اینک یک بار دیگر چلنج می دهم که اگر می خواهد ثابت بسازد که حدس و شناخت من واقعیت ندارد، لطفا" با ارسال عکس خود به سایت محترم آریانا، مانند دیگر نویسندگان، عرض اندام نماید و یا با یک صحبت تلیفونی با یکی از نویسندگان معتبر این سایت، هرگونه شک و تردید را مرفوع سازد و داستان "خوستی" بودن و "مقیم خیرخانه" بودن را به خاطر راستکاری و درستکاری، خاتمه بخشد.

لذا بار دیگر خواهش دوستانهٔ من اینست که به عوض "چلک" انداختن با نام ساختگی، به هر نوشته و هر موضوع، با نام اصلی خود بنویسد و کمی هم با فکر باز با موضوعات برخورد نموده و فکر انعطاف ناپذیر خود را مجال  پذیرش واقعیت بدهد.

با احترام 

داؤد ملکیار 

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823
آخرین اصلاح در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823