تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

اجازه ها را اداره نماییداجازه ها را اداره نمایید

تاریخ

2023-12-16T23:00:00Z

اسم

محمد داؤد مومند

محل سکونت

متحده ایالات

تبصره

​ارجمند شاغلی امین ارسلا

بعد از ابراز سلام محمدی

بهتر میبود که جناب شما برای تنویر ذهن و طمانیت خاطر تان، به ارتباط اتهام وارده از طرف اندیشمند کبیر افغان جرمن شاغلی نبیل عزیزی، که همواره مانند ملای بی عمل از ادب و اخلاق موعظه میدهند، در مورد استعمال کلمۀ [تکلیفات] علیه این قلم، در ویب سایت افغان جرمن، استفسار مینمودید.

تا جائیکه فکر قاصر من، از کلمۀ [تکلیفات] آن اندیشمند کبیر افغان جرمن علیه خودم، قادر به توجیه بوده، عجز و ناتوانی و بیچارگی و معلولیت ذهنی و منطقی و عصبانیت و دست و پاچه شدن آن بزرگوار، به مثابۀ عکس العمل در برابر ، مضمون کوبندۀ این قلم معنون به (یک محاسبۀ عقلانی و منطقی، بر اتهامات و تحریفات) است، که ادله و براهین قاطع برهانی آن، شاغلی محترم نبیل عزیزی را به اصطلاح «گنکس» ساخت، بخصوص که محتویات مضمون متذکرۀ من، با نیایش و مناجات به پیشگاه خالق بی نیاز، مزین شده بود.

باور دارم محتویات آن مضمون، علاوه بر اندیشمند کبیر افغان جرمن شاغلی نبیل عزیزی، اعضاء کمیتۀ تحریر افغان جرمن را نیز به اصطلاح انگریزی «ام بیرس» ساخته باشد.

اگر دعای تان در حق این مو سپید، وجدانی و از اعماق دل تان باشد، اظهار تشکر مینمایم، زیرا من خود را مخلوق خداوند میدانم، و مخلوق خدا به شمول بزرگان مذاهب و ادیان، نیاز به اتحاف دعا دارند.

ستر خوشحال بابا فرمایی:

پرورش یی که په شهد او په شکر کړی

د خرما تر خوند به نرسیږی بیری

  

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823
آخرین اصلاح در 03.01.2024 18:56 توسط 1073741823