تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-20T22:00:00Z

اسم

محمد داؤد مومند

محل سکونت

متحده ایالات

تبصره

​هموطن گرامی و ارجمند، شاغلی ضیاء خان فراق

بعد از ابراز سلام محمدی

اولتر از همه، از اینکه ابراز شک و شبۀ این قلم، در مورد نام مبارک تان، شما را یک کمی عصبی ساخته است معذرت میطلبم.

در قسمت نام خودم « محمد داؤد مومند» باید به عرض بر سانم که نام مرا، پدر مرحرمم در حاشیۀ کتاب مقدس ما به همین شکل تحریر نموده بودند، بعد از فراغت تحصیل در پوهنتون کابل، در دفتر سوانح نیز، نامم به همین شکل درج گردیده بود.

باید توضیح کنم که در مطبوعات کشور، این نام به همین شکل و منوال نوشته میشد، بهترین مثال آنهم، نام والاحضرت سردار صاحب داؤد خان است که هم خودشان و هم در مطبوعات کشور به همین شکل نوشته میشد، چنانکه اگر جناب شما به کتاب مستطاب داکتر صاحب سید عبدالله کاظم تحت عنوان «رویداد های عمده در دورۀ صدارت شاه محمود خان غازی» منطبعۀ سال  2020 که عالی ترین کتاب در مورد دورۀ صدارت شاه محمود خان غازی است، مراجعه نمائید ملاحظه  خواهید فرمود که داکتر صاحب کاظم روی همین اصل امانت داری را در مورد نام سردار صاحب مراعات نموده اند.

ناگیته نماند که سردار صاحب بزرگ، داؤد خان در نامۀ که عنوانی این قلم لطف فرموده اند، نام مبارک شان را به همین منوال تحریر فرموده اند.

لذا و مبتنی بر توضیحات و مصرحات متذکره، تغییر دادن نامم در اضلاع متحده، برایم یک کار نادرست و بیهوده معلوم میشود، زیرا تغییر نامم، به شکل نوشتۀ قرآنی آن، دفتر سوانح و ریکارد تحصیلی و تذکرۀ ام را تغییر نخواهد داد.

در عالم خیال دست های تان را صمیمانه فشرده، و روی مبارک تان را میبوسم.

پر مخ مو گلونه

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 21.06.2024 17:29 توسط  
آخرین اصلاح در 21.06.2024 19:25 توسط 1073741823