تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-26T22:00:00Z

اسم

محمد داؤد مومند

محل سکونت

متحده ایالات

تبصره

​خدمت مالک ویب سایت افغان جرمن، محترم دپلوم انجنیر قیس جان کبیر!

بعد از عرض سلام ملی و اسلامی

الیوم صبح، توصیه و مشورۀ تان را عنوانی دوست مطبوعاتی ام الله محمد خان گرامی مطالعه نمودم، بدین عبارت:« محترم الله محمد خان، آیا بهتر نیست وقتی با نخبگانی مانند داکتر عبدالله کاظم، اکادمیسین سیستانی و ... بحث های ساسی و تاریخی مینمائید، با نام اصلی تان وارد معرکه شوید و نه با اسم مستعار که مرحوم ولی احمد نوری بالای تان گذاشته است.)

محترم انجنیر صاحب قیس جان کبیر، البته محترم الله محمد خان در مورد، اگر لازم دانند، پاسخی، ارائه خواهند نمود، ولی این توصیۀ پدرانۀ حضرت عالی، در بعد و سیع آن برای این قلم، سؤال بر انگیز است، که  ذیلاً  مرتبط به آن تذکراتی به عرض میرسانم:

یک - خطاب نخبگان به ذوات محترم فوق الذکر، ممثل قضاوت خود جناب عالی است، که ممکن بسیاری مردم با شما هم نظر و همنوا نباشند.

دو- از نظر کرامت انسانی فرقی میان ذوات فوق الذکر و دیگران منجمله این جانب محمد داؤد مومند وجود ندارد.

سه - این به ذات پروردگار معلوم است که نزد شان سیستانی صاحب، نخبه است و یا داؤد مومند.

چهار: خداوند میفرماید :« ان اکرمکم عندالله اتقکم»

و اینهم به حکمت بالغۀ پروردگار عالم مربوط است که کدام شخص در دل و ضمیر خود، پاک و بی آلایش و راستگو و راستکار و بدون غل و غش سیاسی است.

مثال خوب شیخ برصیصای عبرانی است، حضرت علامه داکتر اقبال در مورد عدالت و مساوات اسلامی میفرماید:

پیش قران بنده و مولا یکیست

یعنی از نظر کرامت انسانی و حقوق اسلامی فرقی میان بزرگترین خلیفۀ تاریخ اسلام  حضرت فاروق اعظم علیه السلام و غلام او وجود ندارد.

پنج - آیا از نظر پرنسیپ های مطبوعاتی و پرنسیپ های انسانی خو د جناب عالی به حیث یک مسلمان و تحصیل یافتۀ جهان مهذب و متمدن غرب، اهانت و دو و دشنام و تحقیر  و تعرضات شخصی یک عمل مذموم و ضد اخلاق و کرامت انسانی نیست؟

 اگر جواب حضرت عالی مثبت است، چرا اجازه میدهید که این عمل مذموم و ضد انسانی و ضد اسلامی در ویب بزرگ تان علیه این قلم به کرات و سالیان متمادی مکرراً تکرار شود؟

در ویب سایت تان توسط غلام بچۀ سردار صاحب، علیه من نوشته شد که این قلم اموال و مایملک پوهنتون را فروخته ام.

غلام بچۀ سرداار صاحب نوشت که پدر داؤد مومند آدم رشتخوار و ..بود.

برقع پوشی به نام مستعار «یونس» مرا در ویب سایت تان «مرتشی» معرفی کرد.

یک ماه قبل غلام بچۀ سردار صاحب  در دریچۀ افرازات معدۀ تان، تعرضات ضد کرامت انسانی علیه این قلم به عمل آورد که من در ویب سایت وزین آریانا افغانستان؛ آن را «عو عو »در ویب سایت افغان جرمن تلقی نمودم.

ده روز قبل «یونس» نام برقع پوش بر من تعرضات و اتهامات شخصی خلاف اخلاق متعارف به عمل آورد، من در ویب سایت وزین آریانا افغانستان از شما تقاضا نمودم که حد اقل هویت اصلی این مستعار نویس را برملا سازید که اگر در وحود او یک اندازه شرف و وجدان انسانی و اسلامی وجود داشته باشد، یک کمی خجالت بکشد.

ولی بدبختانه، حضرت عالی شما و کمیتۀ تحریر تان مشتمل بر نبیل خان عزیزی و مسعود فرارانی و غور بندی خود را غلی گرفتند، که گویا همچو عمل در ویب سایت بزرگ افغان جرمن یک کار معمول است و نشر همچو افرازات معده، از طریق قلم کار مشروع است. 

لطفاً ضمیر و وجدان تان را به قضاوت دعوت کنید که کدام شخص در قدم اول و بخصوص زمانیکه مسئلۀ دو و دشنام و اهانت و اتهام و هتک حرمت و تعرضات شخصی مطرح باشد، توسط ویب سایت تان پرده از هویت شان برداشته شود، پرده پوشی واکداران افغان ویب سایت افغان، در قدم اول همنوایی و هم آهنگی و دسیسۀ مجریانن افغان شمرده میشود تا از یونس نام نامبدل و ده های دیگر؟

لطفاً خدا و شرف و وجدان تان را در نظر گرفته و جواب مرا بدهید. 

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 27.06.2024 18:04 توسط  
آخرین اصلاح در 27.06.2024 19:34 توسط 1073741823