تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-27T22:00:00Z

اسم

الله محمد

محل سکونت

آلمان

تبصره

جناب محترم آقای حیدری!

با عرض سلام و آرزوی سلامتی روحی تان.

1- پدر مستعار نویس نه تنها در حزب پرچم و خلق نبوده بلکه در هیچ یک از جناح های سیاسی نبوده یک عالم و خدمت گذار کشور . این معلومات شما غلط محض است. پدرم با تمام اقشار جامعه خود روابط حسنه داشته اند که در صورت لزوم سوانح وی را به نشر خواهم رسانید. 

2- پرچم و خلق دو جناح بودند که با مرحوم سردار داود خان روابط محکم داشتند که در نهایت کودتای سرطان را به راه انداختند. نشرات که در این زمینه در افغان جرمن است گویای ان است. هرگاه پرچم و خلق را مرحوم داود خان رشد نمی داد هم خودش و هم کشور به دست این نادانان  نمی افتاد و به سلسله تخریب  نمی شد. 

3-چون اینجا مقالات که توسط محترمین داوری، ارسلا و داکتر کاظم به دفاع از مرحوم داود خان نشر شده و  غلط نویسی انها را   روشن نموده ام " اتش خشم" در شما خانه نموده و چنین اتهامات را بالای مرحوم پدرم وارد می سازید تا مگر نوشته های بنده را  جهت منفی بدهید. این شیوه مردانگی نیست و بنده پدرم نیستم. 

3-  شما زما نی  به این اتهام مبادرت نمودید که محترمی از نوشته بنده تمجید نموده اند و خطر اینکه مقالات بعدی طرف علاقه شما به چنین سر نوشت دچار نگردد اقدام به این عمل نموده اید. به ترتیب دیگر محترم قیس کبیر در صحفه خود عمل نموده است. بنده به فرموده نامبرده نه نویسنده هستم نه شاعر اما این حق را دارم در صورت علاقمندی به کدام موضوع اظهار نظر نمایم. 

4-اینکه اسم بنده مستعار است هم محترم قیس کبیر انرا می دانست و هم محترم مرحوم نوری صاحب و این اسم را خودم به اساس ذوقم انتخاب نموده ام، زیرا می گویند که خداوند در هیچ جا جا نمی گیرد مگر در دل مومن پاک. دل بنده   پاک است از کدورتها و  غبار نفس از روی حق در روحم زدوده شده و هر  روز انرا باید صیقل نمود .   خداوند ج و پامبرش محمد  اعتقاد و ایمان محکم دارم و عمرم به خواندن قران و نماز گذشته است و اگر بنویسم قران در وجوم است درست نوشته ام  و خداوند بنده را هم به خانه کعبه   خواست تا  طواف انرا نمایم. 

شما چندی قبل نوشته اید که در عقب اسم خدا و رسول خود را پنهان می کنم. خداوند شاهد و واحد است که بر عکس در عقب انها خود را اشکار می کنم  که در وجودم جا دارند  و محمد هم که انسان امین و پاک بود و وحی برایش امد قسمتی از اسم اصلی بنده است که سالیان قبل انرا نوشته ام در ارتباط همین موضوع مستعار. انسان باید چقور زبون باشد که زمانی چیزی دیگری پیدا نتوانستند بنام مستعار در جان انسان چک بزنند . کنون این اسم  به اصطلاح  مستعار اسم اصلی نوشتن بنده است زیرا  باید احتیاط نمایم، زیرا نویسنده نیستم و هیچگاه هم چنین اداعا ندارم اما اینکه می نویسم واقعیت دارد تا محترم قیس کبیر راضی باشند.  

5- شما زمانی خواهش نمودید با بنده تماس بگیرید و  ایمیل بنده را خواستید از طریق افغان جرمن، هرگاه بنده خود را پنهان می نمودم به شما جواب منفی می دادم. هر گاه می دانستم که شما حالا چنین نامردانه بر خورد می نمایید اینکار را نمی نمودم. شما یک بار از بنده تقاضا در تیلیفون برایم  نمودید که در ارتباط یک بحث که مربوط مرحوم داود خان می شد  داخل نگردم، زیرا منطق که از فکر بنده جاری شد به نفع بحث برایتان نبود و بنده خواهش شما را قبول نمودم با وجودیکه شما دیکتاتور مشربانه حق اظهار نظر ازادم را صلب نموده بودید. ضمنا در بحث ها بنده را مشوره می دادید که با فلان شخص و یا فلان شخص نزدیکی نه نما. آیا شما فکر نموده اید که کی هستید. شما نمی توانید بنده گان آزاد خدا را بنده تان بسازید. 

6- فلهذا شعر  تان را به شما دو باره ارجاع داده   به شما اطمینان می دهم که با چنین طرز بر  خورد تان باعث نا راحتی  زیاد خود تان خود تان در اینده  می شوید.  
خود را رسوا می نمایید. خدا گر پرده بردارد ز روی کار آدم ها
چه شـادي ها خورد بر هم چه بازی ها شـود رسـوا
یکی خندد ز آبادی، یکی گرید ز بربادی
یکی از جان کند شـادی، یکی از دل کند غوغا

توکل به خداوند بزرگ و خالق هستی که حق بالای باطل غالب گردد. الهی این بنده ات  را توفیق و صبر  ارزانی بدار تا دروغ و تهمت نادانان را تحمل نموده بتوانم. یا پیر. 

الهی از سر ما کم نگردد سایهء مستی
که بی صهبا به پیشانی نیست مینا را

بیدل

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 28.06.2024 02:33 توسط  
آخرین اصلاح در 28.06.2024 08:09 توسط 1073741823