تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-27T22:00:00Z

اسم

الله محمد

محل سکونت

آلمان

تبصره

عالیقدر محترم مومند صاحب!

با عرض سلام های خالصانه مثل همیشه محمدی به شما محترم. 

1-"نام الله محمد بیش از این، یک نام مستعار نیست!"
بلی، افکارم با این اسم انقدر عمیق گره خورده است که به هر اسمی دیگری بنویسم فوران افکارم یعنی افکار علمای جهان و علم و دانش اصلی که منبع آن در هر حالت خالق هستی است، جرقه و رعد و برق الهی را در وجود خواننده ممکن نیاندازد با وجودیکه مطمین هستم که می اندازد.  

2-"از سالیان متمادی، چه در ویب سایت افغان جرمن و چه در ویب سایت آریانا افغانستان، چشمان ما، از طریق مطالعۀ هزاران کامنت و تبصره و ده ها مضمون و مقاله, به قلم سحار مبصر مو شگاف، الله محمد خان گرامی، با نام گرامی الله محمد آشنایی دارد،"
هرگاه کدام زمانی کدام جوانی علاقه بگیرد تا تبصره های بنده که واقعاٌ تعداد آن اضافه از هزار ان باید باشد به مطالعه بگیرد می توان از آن که در بحث با دیگران خلق گردیده و راجع به موضوعات فلسفی، عرفانی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و غیره است یک شوربا یا پلو  خوبی یعنی کتاب خوبی درسی غرض بلند بردن معلومات  از ان بیرون کشید. تنها شاه بیت های مرحوم بیول صاحب که همه انتخابی است یک رساله مقبول می گردد که خداوند مرحوم پوهاند هاشمیان را بیامرزد که در بحثی از آن تمجید زیاد نمودند. 

3-"لذا نام الله محمد، نام مطبوعاتی این شخص فریهخته و گرامی است."
این را بنده در چندین مشاجره هم اظهار نموده ام اما کجا  گوش شنوا وجود دارد. بنده باید از شما محترم با این فهم و درک درست تان تشکری نمایم که با ضمیر روشن تان ضمیر ما را هم روشن می نمایید. خداوند شما را از ما و ما را از سر همدگیر کم نداشته باشد که یک بار رفتیم که رفتیم مانند نگارگر صاحب و هاشمیان صاحب. همین اکنون همه در قطار استاد ه ایم و هر روز نزد داکتر های مختلف می رویم تا علاج رفتن ما را نماید که طلسم انها هم حد و حدود خود را دارد. 

4-"اگر روزی سعادت ملاقات این دوست روشن ضمیر میسر شود، من جناب شان را به همین نام مخاطب قرار خواهم داد."
انشالله، هرگاه کدام طرفی پرواز داشتید که از بالای اروپا می گذشتید حتماٌ با این صحفه تماس گرفته تا شما را با بنده وصل نموده و برای دو سه روز مهمان خاص بنده در آلمان باشید و بعد به سفر تان ادامه دهید، مطمین هستم بسیار خوش خواهد گذشت.  بنده  چندین  بار کالیفورنیا امده ام هرگاه برابر شد انجا به منظوری سفر نمایم حتما با شما تماس می گیرم تا یک روز با هم   دیدار و بحث  نماییم. 

5-"تغییر این نام که اکنون حق مکتسبۀ شان است، به نام اصلی شان، موجب مغشوشیت فراوان گردیده و کوچکترین مفادی از آن مستفاد نیست."
واقعاٌ فهم حقوقی تان با استفاده کلمه "مکتسبه" قابل تقدیر است.   

6-"نام وی برای ما، همیشه الله محمد خواهد بود و به همین نام او را خوهیم شناخت."
مشکل در این هم است که خودم هم غیر این نام فکر می کنم که نیستم در حالیکه هستم. 
از بارگاه خداوند هستی و خالق مهربانم برای شما محترم ، که  لغزیدن  میدان هوایی و بوسه های دیوار میدان تان  خوب به یادم است ، یعنی دقیقاٌ  ماچ شما و افتادن شما را گویا می دیدم زمانی اینجا نوشتید،    با این چهره درخشان و جنگی، خوشی و ارامی برایتان  تمنا دارم.  

 به فرموده دوست و همکار گرامی همه ما محترم   کاسی صاحب "گلونه". 

سر رشتهء طرب آگهان به بهار می کشد از خزان
تو خیال بیدل اگر کنی ز تو بگذرد به خدا رسد


کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 28.06.2024 15:36 توسط  
آخرین اصلاح در 29.06.2024 04:30 توسط 1073741823