تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-28T22:00:00Z

اسم

الله محمد

محل سکونت

آلمان

تبصره

​جناب محترم آقای داوری صاحب!

 با عرض سلام و احترام و آرزوی صحت و سلامتی شما محترم از بارگاه ایزد متعال.

1-"محترم آقای (...) با نام مستعار الله محمد،"
 بفرمایید.   

2-"بدون شک در جهان نویسندگی حتی از قرون گذشته نویسندگان بخاطر امنیت، حفظ جان و دوری از تعقیب و آزار مامورین به اصطلاح امنیتی و گروه های مخالف، مقالات اجتماعی وانتقادی شانرا در امر روشنگری تحت نام مستعار به نشر میرسانیدند."
بدون شک. 
3-"که مثال های متعدد به این ارتباط چه در سطح جهانی و چه هم در سطح ملی بوفور وجود دارد. "
وجود دارد. 
3-"اما با آنکه در شرایط فعلی و نشرات انترنتی در حالیکه نویسندگان در کشور های متعدد حضور داشته - تعقیب و آزار شان بخاطر نوشته های انتقادی - اجتماعی کاملاً کمرنگ شده است؛"
 یعنی از بین رفته. تشکر از معلومات تان.  

4-"با آنهم اگر کسانی بخواهند هویت اصلی شانرا زیر نام مستعار پنهان و نوشته های شانرا به نام دیگری نشر برسانند، کار خود شان است."

باز هم تشکر از فهم کاملاٌ درست شما محترم. 

5-"اما یاد ما باشد که در مباحث و گفتگو های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی – ادبی بحث کننده باید با نام و هویت اصلی خودش حاضر و با مسوولیت پذیری کامل"
بنده کاملاٌ مسوولیت نوشته هایم را بدوش می گیرم در ساحات متذکره در فضای معقول و منطقی هر گاه کسی احتراز نماید و یک هیت رسمی از اشخاص رسمی بی طرف در ساحه قضا و حقوق و منطق حاظر باشند که طرف تایید هر دو جانب قرار گرفته بتواند و در هر محکمه ملی و یا هم بی بین المللی به دفاع ان خواهم پرداخت. 
ضمنا یک بار دیگر جمله نمبر چهارم  و  نمبر پنجم تان را دقیق مطالعه نمایید که در  تنا قض محض با هم قرار می گیرند.  

6-"در چوکات احترام متقابل و ادبیات پذیرفته شده بدور از کنایه و دشنام و با شناخت کامل طرفین به بحث بپردازند."
 مخاطبم همیشه طرف احترام بنده بوده، زیرا در اصل مخاطبم مشتری بنده بوده  و باید وی را درست اما  به اساس محتویات نوشته وی احترام نمایم. به شما محترم منحیث مشتری تازه وظیفه می دهم تا به هر محترمی بی احترامی صورت گرفته باشد و یا در اینده صورت بگیرد انرا برایم اطلاع بدهید تا از یک طرف متوجه ان گردم و از طرف دیگر انرا در صورت که امکان داشت باشد تکافو نمایم. 

7-"ثانیاً شما در جواب نامه محترم حیدری در جایی چنین نوشته ائید."
بنده اولاٌ شما را پیدا نتوانستم که یا بنده به تکلیف یاد فراموشی مواجع هستم یا شما و حالا ما را با ثانیاٌ بمب بارد می نمایید.  

8-" چون اینجا مقالات که توسط محترمین داوری، ارسلا و داکتر کاظم به دفاع از مرحوم داود خان نشر شده وغلط نویسی انها را روشن نموده ام " اتش خشم" در شما خانه نموده و چنین اتهامات را... "
بسیار خوب. 

9-"  متوجه شده ائید که چه نوشته ائید؟"
بسیار پخته آغا جان متوجه شده ام  ولو در سن و سال حضرت نوح "ع" هم باشید، باید چنین بنویسم برایتان با چنین طرز نوشتن شما، زیرا آغای ارسلا می نویسند که بنده "افترا" نوشته ام اما نمی نویسند در کجا افترا نوشته ام. یعنی "غلط" نوشته است. این اول آن و دوم آن اینکه آقای داکتر کاظم در ارتباط شاه در مقاله خود می نویسند که"شاه در مدت سی سال سلطنت حیثیت "سمبول" را داشت یعنی "غلط" دوم و انرا  مستند و با استدلال از مقالات خودش برایش "غلط" ثابت نموده ام.
   شما  هم در ارتباط بحث خوش تیپه می نویسید که   پوددگورنی و کا سیگین اشخاص شماره دوم اتحاد جماهیر شوروی سابق ترجمان را گفته باشند که در مجلس به برژنف حرفهای طرف افغانی را در همان مسله خاص درست ترجمه نه نماید، شما زمانی اینرا بدون سند می نویسید که اصلاٌ همچو چیزی غیر ممکن است و انرا از فکر خود تان خلق نموده اید نباید بنده انرا قبول نمایم. برای بنده این حرف درست نیست و ضد درست "غلط" است.  

ا10-"گر مینوشتید که «نظریاتم را در اطراف مقالات داوری، ارسلا و کاظم نوشته و...» میشد آنرا قبول کرد. "
بسیار تشکر. فکر خوب است . "نظریاتم"   یعنی پوست چهار مغر را بنویسم نه مغز انرا. زیرا نظر محترم کاظم اینست که "سمبول" بوده و نظر بنده مستند هم انرا نموده ام چنین نیست. یعنی نه اینطرف است نه انطرف. یعنی هیچ ما و هیچ شما. اصلاٌ هر دوی ما هیچ هستیم و چیزی هم نوشته نشده.   

11-"زیرا هر کسی حق دارد که نظر اش در هر مورد یا زمینه که بخواهد آزادانه ابراز دارد. ولو نظر شدیداً مخالف."
 بنده هم غیر این نه نموده ام.  نظر بنده مخالف نیست بلکه منطق که در نوشته است مخالف عقل و منطق موضوع است.   بنده فقط منطق نوشته را بر جسته می نمایم اینکه خواننده بعد از نظر به اصطلاح هر دو جانب چی فکر می کند در بحث   تعادل  بر قرار می باشد. 

12-"اما بکار بردن ( غلط نویسی آنها را ) از بسیاری جهات نه تنها اینکه مناسب نیست؛ بلکه ...،"
بنده که نوشته ام "غلط نویسی انها را روشن نموده ام" یعنی در جای که درست نبوده انرا روشن نموده ام معنی می دهد. یعنی جاییکه غلط نوشته شده. حالا شما فکر کنید بنده با انسان های که اصلاٌ انها را نمی شناسم مانند شما در جایی برابر شوم، شما بنده را با همین جمله قایم گرفته وووو. جامعه ما نام خدا نادان زیاد دارد.  
"آنهم به ارتباط مقاله یک پروفسیورعلم اقتصاد و مؤلف ده ها کتاب و صدها مقاله علمی و آموزشی."

 پروفسور که تاریخ استرداد استقلال کشور را و تاریخ قبل و بعد آنرا با وجود اعترضات و دلایل منطقی و اسناد معقول اهل فهم   درست نمی نویسند و باعث می گردد که اینده گان و حاضرین هرگاه دانش انرا داشته باشند به تکلیف  تفکیک درست تاریخ کشور مواجعه گردند.   بار ها بنده و دیگران  وی را متوجه ان ساخته ام.  این حق مسلم شان است که چطور می نویسند و این حق مسلم مبصرین است که نقاط نا درست انرا هرگاه خواسته باشند بر جسته نمایند. موضوع شخصیت شخصی شان برای بنده  بسیار زیاد بالا است و همیشه یاد می نمایم که از مقالات ایشان زیاد اموخته ام. ده ها کتاب و مقاله را برای خود نوشته اند و هرگاه برای دیگران نوشته باشند می بایست با انتقادات که صورت می گیرد بالای منطق وی انرا اصلا ح هم نمایند.   

13-"به همه حال امیدورام که بعد از این نوشته ها و نظریات شما را تحت نام و هویت اصلی تان به مطالعه گیرم."
شما اگر اصل را می شناختید چنین نمی نوشتید. اصل محتوا است. بنده از زمان افتتاح این دریچه ها همین نام را انتخاب نموده ام و در اینده هم حق مسلم خود می دانم به همین نام بنویسم. شما نباید زور گویی نمایید به اسا س نقاط دوم و سوم بالا . از هر دو نشریه خواهشمندم که هر گاه نوشتن بنده باعث مزاحمت شان است بنویسند به همین نام در غیر ان بنده از نوشتن در هر دو نشریه صرف نظر می نمایم و وقت گران بها خود را با چیزی های مفید دیگر مصرف می نمایم و هر گز این صحفاحات را باز نخواهم نمود. اینرا جدی می نویسم زیرا مزاحمت زیاد شده. 

14-"با حرمت،"

تشکر. در آینده از شما جداٌ خواهشمندم در این زمینه مزاحمت خلق نه نمایید، زیرا همین نام عشقم است تا زنده هستم بعد که نبودم شما بنام اصلی ام بنویسید. عجب مردمی را گیر مانده ام. 
هر چند داغ گشت دل و دیده خون گریست
اگه نشد که عشق چه آزار داشته است
بیدل 

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 29.06.2024 21:38 توسط  
آخرین اصلاح در 30.06.2024 07:15 توسط 1073741823