تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

اجازه ها را اداره نماییداجازه ها را اداره نمایید

تاریخ

2022-11-05T23:00:00Z

اسم

الله محمد

محل سکونت

آلمان

تبصره

​جناب محترم حلیم خان حکیمی!

با عرض ادب. 

1-"  Seems to me we are on different pages."
نخیر ، برای شما موضوع درست ظاهر نشده، ما در صحفه کره زمین یعنی در سطح کره زمین هستیم و هم از نگاه مادی و هم معنوی انکشاف فعلی ما با  کره زمین  کره خورده است, یعنی ما در یح صحفه قرار داریم که به شما دو صحفه معلوم می گردد که احتمالا درجه دید عینک فکر تان را باید بالا ببرید تا یک هستی ببینید. 

2-"I was referring to the dangerous concept of birthright superiority classification that existed in Afghanistan"
بنده میدانم تکلیف شما را و از شروع بحث هم با همین موضوع تماس گرفته ام، اما قسمیکه توضیح داده ام شما با این مرض گرفتار شده اید و می خواهید ما را هم با آن مریض بسازید که نمی توانید. 

3-"and was institutionalized in the late 1800s to make it permanent. "

بنده برایتان تذکر نمودم که بعد از ظهور اسلام و "تثبیت" آن در منطقه افغانستان در جریان 1400 سال "تثبیت" دوستان شما  در اجتماع شکل گرفته و اینکه در قرنهای ذکر شده شما در جریانات سیاسی کشور رول بازی نموده باشند یک موضوع کاملا سیاسی اجتماعی میباشد. 

4-"
Also, have provided actual examples of the extreme consequences and adverse effect of such bloodline based human categorization, from the United States of America to "Japan and India to South Africa.

 این موضوع به خط خونی ارتباط ندارد بلکه به طرز فکری به اصطلاح سوء استفاده یعنی استثمار و یا استعمار غرض منافع مخصوص فردی و یا جمعی اشخاص ارتباط می گیرد یعنی همان موضوع شیطان که در انسان وجود دارد و کار میکند. این یک موضوع بسیار مغلق و در عین زمان جالب هم است، در غیر آن شیطان وقت نمی خواست تا انسان را از راه رتبه ملایک پاهین بیاورد.
 بعضی ها امریکا را شیطان بزرگ بی جهت خطاب  نه نموده اند که همین انگلیس ها هستند. پدر کلانهای مرحوم کندی از همین جا بوده. 

5-"What I get from you in relation to such vital issue which block social progress in Afghanistan , is bragging about your good neighbors,"
مشت نمونه خروار است یعنی این انها مردمان عادی بودند که نان و اب خود را با زحمت و کسبه کاری پیدا می نمودند و باعث جلوگیری انکشاف چیزی نبودند بلکه خود شان با درس و تحصیل در انکشاف کشور کوشا بودند. 


6-"further observation of your surroundings and blank statement not related to the subject discussed"
کامالا به موضوع ارتباط داشت هرگاه   شعاع چراغ و روشنی گروپهای یک سلسله معلومات های علمی دیگر را بالای  موضوع انداخته که در این صورت موضوع کاملا به شکل  دیگر دیده میشود چنانچه بنده انرا می بینم، در غیر ان شما را تکلیف نمی ساختم. 

7-"As a reminder, the best type of learning is still unlearning. "

تشکر که در اخیر شما نقص اصلی تان را اعلان نمودید. تبریک. 

فیصها می باید از حرف بزرگان گل کند
صبح روشن می شود تا می زند گردن نفس

بیدل


کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 01.01.2023 16:02 توسط 1073741823
آخرین اصلاح در 01.01.2023 16:02 توسط 1073741823