تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

اجازه ها را اداره نماییداجازه ها را اداره نمایید

تاریخ

2022-12-03T23:00:00Z

اسم

محمد داؤد مومند

محل سکونت

متحده ایالات

تبصره

​گلبدین لعنت الله علیه، قاتل داکتر سید بهاء الدین مجروح است.

شهید داکتر بهاء الدین مجروح پسر  مرحوم سید شمس الدین خان مجروح  یکی از شخصیت های فاضل و مبارز تاریخ معاصر کشور است. سید شمس الدین خان مجروح  عضو  کمیته تسوید قانون اساسی 1964 بود.

استاد خلیل الله خلیلی در مورد لیاقت ادبی شهید داکتر مجروخ مینویسد:

چنان خواند اشعار فرانسه

تو گویی آمده الفرد دو موسه

استاد داکتر مجروح در سال   1980 در پشاور مرکز افغانستان شرقی، خاک مغصوبه ما، به تأسیس « افغان انفارمیشن سنتر » پرداخت که در حقیقت اتحادیه نویسندگان افغان در پشاور بود.

شهید استاد مجروح در کمپ های مهاجرین افغان، به استصواب رأی نمونه وی، دو هزار مهاجر پرداخت. در نتیجه آن به یک عدد اتفاق به آراء مهاجرین به زعامت پادشاه مخلوع و مستعفی افغانستان یعنی اعلیحضرت محمد ظاهر شاه (رح) رأی دادند.

نتیجه این استصواب رأی به نفع پاد شاه مرحوم موجب قهر و غضب رهبران مزدور جهادی، بخصوص گلب الدین لعنت الله علیه و حکومت پاکستان را فراهم ساخت، و روی همین انگیزه بود که گلب الدین لعنت الله علیه به اشاره دستگاه جهنمی استخبارات پاکستان، آن فرزند فرزانه و قابل مباهات کشور را به شهادت رساند.

گرچه از شهادت داکتر صاحب مجروح توسط کلب الدی لعنتی تمام دنیا خبر دارد و لی من شخصاً چند سال قبل از پسر شان سید مسعود در زمینه سؤال نمودم و موصوف به صراحت گفت که قاتل پدرم گلب الدین است. 

به امید روزی که خود گلب الدین بی دین و ملعون به سرنوشت د اکتر صاحب مجروح گرفتار شود و ما به استقبال آن یک پیاله آب مطهر زمزم بنوشیم.

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.PNG
ساخته شده در 01.01.2023 16:02 توسط 1073741823
آخرین اصلاح در 01.01.2023 16:02 توسط 1073741823