تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-01T22:00:00Z

اسم

ذبیح الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

جناب محترم کاسی،

تشکر از توضیحات مختصر شما، خدمت شما عرض شود اینکه: من اکثراً به این وبسایت مراجعه نموده و نشرات این سایت را با دلچسپی تعقیب می نمایم، در این پنجره هم رجوع نموده و نظرات فرستادهء هموطنان خود را از نظر میگذرانم. در لابلای نوشته های شما یک حساسیت و نفرت خاصی شما را نسبت به جوامع غربی دریافتم، که شاید نظر به تجربه های تلخی که نموده باشید خود را در خصومت و بدبینی بی انتها در مقابل این جوامع قرار داده اید.

جناب کاسی، این کشور ها مخصوصاً اروپا فعلاً به اوج دیموکراسی خود رسیده اند، در اینجا هیچ کس پلان گرده کشیدن مهاجرین را پلان نمیکند، احزاب فعلی بر سر اقتدار مثلاً در کشور آلمان، هر روز برای همزیستی و تفاهم تبلیغ می نمایند. متأسفانه مردمان این کشورها با وقوع این نوع وقایع خصوصاً جنایتی که ریشهء مذهبی دارند، دیگر به ستوه رسیده اند. احزاب راست هواداران شان هر روز بیشتر و بیشتر میشود که فعلاً علنی برای تطبیق پروگرام های راسیستی شان تبلیغ می نمایند، نگاه کنید به کشور ایتالیا بعد از بردن انتخابات با خانم ملونی، نگاه کنید به کشور های هالند، فرانسه، سویدن و دیگران. وقتیکه این احزاب راست و راسیست به قدرت برسند، شاید شود به گفته های شما رجوع نمود.

در قانون اساسی کشور آلمان مادۀ اول چنین آمده است:

کرامت انسان از تعرض مصون است، احترام و حمایت از آن وظیفه همه مقامات دولتی این کشور است. بنابرین مردم آلمان متعهد به حقوق بشر به عنوان اساس هر جامعه انسانی که غیر قابل تعرض و انکارناپذیر است و متعهد به صلح و عدالت در جهان هستند.

DE: Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt. Das Deutsche Volk bekennt sich darum zu unverletzlichen und unveräußerlichen Menschenrechten als Grundlage jeder menschlichen Gemeinschaft, des Friedens und der Gerechtigkeit in der Welt.

EN: Human dignity is inviolable. Respecting and protecting them is the obligation of all state authorities. The German people are therefore committed to inviolable and inalienable human rights as the basis of every human community, peace and justice in the world.

برخلاف مادهء اول قانون اساسی، پلان های احزاب راست و راسیست در روک های میز های شان الان حاضر و آماده است که با بردن انتخابات و با آرای اکثریت مردم خویش به تطبیق آن بپردازند. چی فکر میکنید، کدام پلان ها را این احزاب برای تطبیق سر دست داشته باشند؟ تغییر قانون پناهندگی، تغییر قانون سوسیال، reimgration یعنی کسانیکه تابعیت این کشور ها دارند، پس گرفتن پاسپورت و اخراج از کشور و صدها پلان های راسیستی دیگر.

بنابرین چانس همزیستی مایان با اینها در درک و روش عقلانهء ما در این جوامع میباشد، کاشتن نفرت و روحیهء خصومت و نفرت موقعیت ما را هر روز بیشتر در اینجا بدتر نموده و روحیهء ضدیت مردمان این کشور ها را با ما، هر روز بیشتر تقویت میبخشد.   

تشکر

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 02.06.2024 12:22 توسط  
آخرین اصلاح در 02.06.2024 12:30 توسط 1073741823