تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-20T22:00:00Z

اسم

محمد داؤد مومند

محل سکونت

متحده ایالات

تبصره

​نفخ پرانی یک هتاک مسلکی برقع پوش، در ویب سایت افغان جرمن!

آیا مجریان افغان جرمن، به عزت و آروی خود، احترامی قائل اند؟

اگر جواب سؤال مثبت است، چرا اجازه میدهند یک عده هتاکان مسلکی، و لوده های سیاسی طوی، بخصوص تحت حجاب نام مستعار، از سالیان متمادی بدین طرف، به نفخ پرانی سیاسی علیه این قلم بپردازند؟

میخواهم بدانم این روش ناموزون و نا میمون و ضد پرنسیپ های مطبوعاتی و ممملو از کینه و کدورت ویب سایت افغان جرمن، علیه این قلم روی کدام اصل منطقی و انسانی و اسلامی و افغانی قرار دارد؟

بخصوص که افغان جرمن حق مطبوعاتی و نشر مقالات و تبصره های مرا در آن ویب سایت، ممنوع ساخته اند، که من کدام مشکلی با آن ندارم، نشر کردن مقالاتم درویب وزین آریانا افغانستان و دعوت برایم مکفی است.

و آیا شخص حق بینی در آن ویب سایت وجود دارد که قدرت استشمام این نفخ های متعفن و این گاز های زهر دار را داشته و حد اقل در زمینه به مجریان بی مسئولیت افغان جرمن، تذکری بدهند.

خدا شاهد است که در دورۀ طلایی دهۀ دیکراسی و مطبوعات آزاد و تضاد های فکری، همچو تعرضات شخصی در اخبار های آن دوره دیده نمیشد.

به خاطر دارم جدلی که میان شهید میوندوال در اخبار وزین مساوات و صدیق فرهنگ در جریدۀ روز گار صورت گرفت و در چند شماره دوام داشت، ایشان از اهانت و هتک حرمت شخصی یک دیگر اجتناب نمودند.

همچو مناقشه های شخصی در تمام جراید و اخبار های آزاد و دولتی دیده نمیشد.

سال گذشته، ویب سایت افغان جرمن یک مقالۀ بسیار زیبای را عنوانی این قلم نشر نمود که حتی مورد استقبال یک یکی از نخبه چهره ان ویب سایت قرار گرفت، ولی چندی بعد به آن تعهد خود پا گذاشته و یک عده ذوات کژ اندیش به پراندن گازات زهردار و مسموم کننده علیه این قلم، پرداختند که تا امروز دوام دارد.

من از ویب سایت افغان جرمن محترمانه ملتجی ام که حد اقل هویت این هتاک حرفوی یعنی «یونس» را برملا سازند، تا اگر شرم و حیایی در وجودش باشد، یک کمی خجالت بکشد.

هرکه را دردی رسد ناچار گوید وای وای

مننه

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 21.06.2024 21:51 توسط  
آخرین اصلاح در 22.06.2024 06:32 توسط 1073741823