تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-06-26T22:00:00Z

اسم

الله محمد

محل سکونت

آلمان

تبصره

جناب محترم آقای قیس کبیر!
با عزض سلام و احترام به شما محترم و آرزومندی صحت شما مبارک از بارگاه ایزد متعال.

1-" ولی آیا شما نویسنده استید؟ کدام اثر دارید؟ ."
بلی بنده اثر دارم و به زبان آلمانی است . اسم کتاب به زبان آلمانی "حکمت جهان است". ضمنا چند کتاب دیگر هم نوشته ام که بعداٌ نسبت مصروفت نتوانستم به نشر آن موفق گردم. 

بنده خود را به اساس نوشته شما نویسنده نمی گیرم اما نویسنده هم کسی را گویند که  معانی و مطالبی که در ذهن دارد که از آن سود یا لذتی عام برای خوانندگان حاصل می‌شود و آن معانی را به طریقی می‌نویسد که خواندن نشوته وی به خواننده تفیهم شده و احتمالاٌ معلوماتی و  لذت بخش باشد. 

"در جهان نویسندگی، نویسندگانیکه با اسم مستعار می نویسند هرگز در مباحثات شرکت نمی کنند؛"
اینرا نمی دانستم. بسیار خوب،  شما محترم چطور که حالا متوجه این شده اید.
  
"هرگاه بخواهند وارد مباحثات گردند با اسم اصلی خود یا کتاب می نویسد و یا ظاهر می گردد."
شما با این شور بازار نادانی حق و حقوق  بنده را سلب نموده نمی توانید که چطور بنوبسم. یگانه کاری که نموده می توانید بنده را ممنوع نموده می توانید که اینجا ننویسم و دیگر نخواهم نوشت. چندان ضرورت هم به ان ندارم.  

"هرگاه نویسنده استید پس وقت آن است تا نظرات تانرا طی مقالات جداگانه بما بفرستید.

بسیار تشکر. بنده خود را هم نویسنده می دانم هم نمی دانم اما منظور تان فهمیده نمی شود که هر گاه مقالات به اسم نویسندگی ام که تا کنون نوشته ام  ارسال گردد نشر می گردد و یا خیر در غیر ان هیچ بنده و هیچ شما. حیف وقتم که بنویسم. عشق وقتم را می نمایم و شما هم عشق نویسنده گان تان را. 

"تا از فیوضات علمیه حضرت عالی بهرمند شویم. والسلام"
بسیار خوب. هر وقت که معلوم شد به اسم نویسندگی ام نشر می گردد ارسال می دارم در غیر ان چنانچه گفتم شما یک بار خوب را از شانه ام می بردارید. زیرا خواهی نخواهی از سالیان است که اینجا می نویسم و انسان موجودی  است که عادت پیدا می نماید تا این صحفه را باز نماید که در اینده ترک ایk عادت باید نمود. 
بنده فکر نموده ام که مقالات برای همین نشر می گردد تا دیگران از ان مستفید شده و نظر خود را ااریه بدارند در غیر ان انترنت پر است از علم. 
 
ضمنا قابل تذکر است که بنده در اینجا چیزی نه نوشته بودم که موجب نا راحتی  شما شده است. ضمنا بنده عقیده خود را نوشته ام در ارتباط مقاله های محترمین. 

شما به فرموده جهامی صاحب به سلامت باشد و از نوشته تان تشکر.

بیدل از افسانه‌ پردازان این محفل مباش
شمع ‌را غیر از زبان چرب خود جانکاه نیست
 

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 27.06.2024 22:32 توسط  
آخرین اصلاح در 28.06.2024 08:09 توسط 1073741823