تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-04-06T22:00:00Z

اسم

احمد آریا

محل سکونت

امریکا

تبصره

آقایان گردانندگان آریانا افغانستان آنلاین،

ممنون از تماس شما. فرمایشات شما نیز به سر دو  دیده، اما پالیسی نشراتی شما اگر مضحک نیست، مطلقا جانبدارانه و خلاف موازین مطبوعاتی ست و من این را قبلا هم برایتان گفته بودم.

 وقتی خلیل الله معروفی کلماتی مانند،«احمق، ابله، خود را گم کرده، بیچاره بدبخت، از شکم گنده خود، در نمکدان شاشید، انسان کودن، لیاقت آن را ندارد، احمق از خر جهل خود پایین نمی آید» را مینویسد و دوست و همدم  او داود خان مومند ** ، مینویسد «قلاده به گردن، فاقد شعور، سگ دیدو و باران زده و کوچه گشت که از هر طرف سنگسار میشود، فارسیست کولابی» آیا  اینها از«توهین، دشنام، تعرض های شخصی اجتناب» ورزیده بودند و «فضای بحث و گفتگو را از این بیشتر مکدر» نساخته بودند؟

 تنها کاری که این قلم  انجام دادم، این بود که گفتم فحش دادن معرف فرهنگ یک ****، انکه که در تصور خود «قلدر گردن کلفتی» است که میتواند به سادگی آب خوردن به  این و آن فحش دهد. آیا  ذکر این برای کسی که «رکیکها»ی بالایی را مفت و رایگان نثار شما میکند در حکم «توهین، «دشنام» و «تعرض» شخصی است؟ مگر من نوکر بابای او  بودم؟

در حالی که تا پایان کامنت  فقط بر تناقضات و مدعیات او آنهم فقط به بخشی از آنها انگشت گذاشته بودم، یعنی چیزی که به آن «نقد» میگویند.

اما اگر شما توجیه دیگری برای آن دارید، من حاضرم آن را بشنوم، اما  اگر منطق «معروفی» و شاگرد او (این حرف از خود اوست، از من نیست) را برای پاسخ گفتن کوتاه احساس میکردید،  این تقصیر من نبود که باید دشنامهای او را محفوظ نگهداشته و در عوض کامنت مرا سانسور و مصادره میکردید؟

این اولین باری نیست که معروفی این کار میکند.  شاید او بهتر از این نمیتواند. شما حتمی به یاد دارید او حتی مرا «به کشتن و دره و دار زدن» هم  تهدید کرده است.  


کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 07.04.2024 06:55 توسط  
آخرین اصلاح در 08.04.2024 19:59 توسط 1073741823