تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-04-06T22:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​پس از عرض سلام و ادای احترام به همکاران محترم ادارهٔ پورتال آریانا افغانستان آنلاین, برای من جای بسا مسرت است, که شما عزیزان جلو بحث های را که به "عمل زشت مکدرزائی بحث های اجتماعی" می افزایند, می گیرید. این عمل نیک اجتماعی شما به نظر من قابل ستایش می باشد!

قسمیکه شما عزیزان مطلع هستید, جناب غروال چندین مرتبه در پیام هایش با اظهار اصطلاح "مسترکنفلیکت" به یک شیوهٔ نامتعادل و غیر علمی بهمقابل  یک بحث علمی که چندین هفته دوام داشته است, به نظر من "بی ادبی" نموده است!

اما شما عزیزان در عین حالیکه این اظهار نامتعادل وی را, بطور مثال در پیام اخیرش در این صفحه به نشر رسانیدید, اما پاسخ من را به وی به نشر نرسانیدید, چرا؟

سؤالم در رابطه این است, که زمانیکه من ضعیف اصطلاعی علمی "کانفلیکت" را, با سعی و تلاش چندین هفته ئی, با خلوص نیت و خاص جهت سهولت دسترسی  نسل جوان محققین کشور به اصطلاحات "کنفلیکت" , "تشخیص کانفلیکت ها" , تجزیه و تحلیل دقیق علمی کنفلیکت ها" و بلاخره جهت رهیابی به "یافتن راه های حل کنفلیکت ها" و یا جهت "جلوگیری از شدت کنفلیکت ها", به بحث های نسبتا مثمر اجتماعی کشانیده ام; و در عین حال یکی از نویسنده گان این پورتال با درک ضعیف از معنی و اهمیت این اصطلاح, به یک شیوهٔ نامتعادل که میتوان چنین شیوهٔ زشت و نامتعادل را "بی ادبانه و گستاخانه" نیز خواند, در پیام های نامتعادل اش اصطلاح "مسترکانفلیکت" را ذکر می کند, آیا به نظر شما چنین اظهارات نامتعادل و نابخردانه "فضای بحث را مکدر" نمی سازد؟

اگر پاسخ این سؤال از جانب شما عزیزان مثبت باشد, پس لطفا به آقای غروال نیز اجازه ندهید, که به یک شیوهٔ نامتعادل و بی ادبانه در پیام هایش بحث های علمی مرتبط به یک اصطلاح علمی را که از دل علوم اجتماعی برخواسته است, با چنین اظهار مضحک اش به ذهن خودش به "ریشخندی و یا نیشخندی" بگیرد; در غیر صورت, لطفا طرف مقابل را نیز چانس آنرا بدهید, که جناب غروال را با چنین بی ادبی و گستاخی اش, از اهمیت موضوع ملتفت سازد.

البته این یک خواهش است, در صورت حذف این پیام ام, شاید همکاری مخلصانه ام را با این پورتال محترم خاتمه ببخشم, زیرا به نظر من در آنصورت عدالت مراعت نگردیده است.


با تقدیم احترامات فائقه

حسیب الله 

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 07.04.2024 15:27 توسط  
آخرین اصلاح در 08.04.2024 20:00 توسط 1073741823