تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-04-10T22:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​پس از تقدیم سلام و احترام به هموطن عزیز ما که خود شانرا "حلیم حمیدی و باشندهٔ میدان وردک زیبا" می خوانند, نخست فرارسیدن عید را برایشان تبریک گفته روز های خوش عید برایشان تمنا میدارم. بدون شک که من عید را به همه تبریک گفته و می گویم, لطفا کلمهٔ "بلخصوص" را در همان پیام ام, نادیده پندارید, زیرا قسمیکه به مشاهده می رسد, موجودیت اصطلاح "بلخصوص" در آن پیام ام, درک آنرا به شما پیچیده ساخته است و برداشت تانرا از پیام ام ناقص.

ثانیا, هر گاه از جانب من به جناب محترم داکترصاحب غروال, که بدون شک یک داکتر در رشتهٔ فزیک اتمی و یک شخصیت ملی-اکادمیک افغانستان عزیز هستند, کدام بی احترامی, کدام بی ادبی رخ داده باشد, از جناب ایشان معذرت می خواهم, اما به نظر من این موضوع به هموطن عزیز ما که خود را "حلیم حمیدی" می خواند, کدام ارتباط مستقیمی ندارد. بدون شک که جناب محترم داکتر صاحب غروال یک ریش سفید محترم و عزیز ما هستند و من شخصا به جناب ایشان احترام دارم.


در ضمن خدمت جناب محترم "حلیم حمیدی" مؤدبانه این موضوع را می رسانم, که من "استاد کافلیکت..." یا همچو چیزی نیستم, بلکه در جهت سراغیابی راه های حل برای "کنفلیکت ها" ذهنم را, البته تا حد توان, معطوف میدارم.

و من الله التوفیق

با تقدیم احترام

حسیب الله 

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 11.04.2024 22:24 توسط  
آخرین اصلاح در 12.04.2024 06:32 توسط 1073741823