تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-04-12T22:00:00Z

اسم

مجیب جان

محل سکونت

کابل

تبصره

برای اینکه تبصرۀ یک انسان فضول نادیده نماند:

بدون اینکه از زحمات بی شایبه واکداران این وبسایت قدردانی بعمل آید، یک انسان فضول و بی نهایت پست برای اینکه اشتباهی در نشر مقالش رخ داده و ظاهر نمی شد با الفاظ رکیک که نمونۀ پستی و دون سفتی این عنصر نابکار را آشکار میسازد، از پاچۀ ناشرین این وبسایت مانند یک سگ دیدو محکم گرفته و دشنام نثار شان میکند. این آدمک احمق و لاشعور گاهی در این وبسایت نوشت که سلحشوران غیور هفتم ثور به دوران رقتبار آل یحی نقطۀ پایان گذاشتند و افغانستان را به جادۀ ترقی و پیشرف سم کردند. بلی همین فضول سیاسی قیام های سوم حوت و بیست چهارم حوت را بغاوت مینامد و شهیدان گلگون کفنش را اشرار خود فروختۀ پاکستانی خطاب میکند.

من نمیدانم که عقاید سیاسی این چنین لچک سیاسی که مادر و مادران وطن خود را فروخت و میفروشد در این وبسایت چی جالب است که نشر گردد. اگر چه او به دیگران رزیل خطاب میکند مگر بیخبر از آنکه رذالت پیشۀ اصلی این کودن است.

سطوری که او مینویسد:  

خاص برای مسؤل نشرات آریانا - افغانستان!
هر رزیل و بی ناموس که ا کنون مسؤل نشر نشرات  آریانا-افغانستان هستید، از عدم توجه تو رزیل و بی ناموسی عقده مند روشن گردید' که تو بی ناموس رزیل اینکار را آگاهانه کردی، بنابر درخواست مکررم نه نشر اصلاح کردید و نه دور ساختید. من برای بار اخر برایت  ای رزیل و بی  ناموس می نویسم که مقاله را هر چی زودتر از صفحه نشراتی تان دور کنید.
از طرف اخترمحمد یوسفی

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/AF.png
ساخته شده در 13.04.2024 08:27 توسط  
آخرین اصلاح در 13.04.2024 08:30 توسط 1073741823