تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-04-19T22:00:00Z

اسم

زمری کاسی

محل سکونت

چین

تبصره

​به محترمینی که مؤدبانه روی موضوعی، روی داستانی و یا مسأله ای صحبت یا بحث مینمایند نهایت احترام،

دماغ ها زیروح طبقاتی اند، تقریبا ۱۵ سال قبل در ورجینیا مورد سوال شگردانی یکی از یونیورسیتی ها قرار گرفتم و بیخبر که استاد یونیورسیتی هم وجود داشته و زمانی که از طبقات مغز و دماغ صحبت کردم ، اولین شخصی که بلند شد و چک چک نمود که حیرت زده شدم که پروفیسور داکتر است با تحقیقات چند ساله! انکه مغز دارد مانند خود فکر میکند و هریک دیگر مطابق فهم و و درک خویش!

بعضی موضوعات در نهاد خویش بیحد با مشکل قابل درک اند! و حدث میزنم اصولی نبود که موضوع اینرا که « حال وجود ندارد» انتقاد نمودم، دیدم که اشخاص به شکل خویش در بحث نظر دادند.

به هر صورت، نظریات علمی اند که در قسمت زمان و سرعت و محیط تحت بحث قرار گرفته اند که در سلسلهٔ کایینات به شکل ساده بعضاً قابل بحث با چند کلمه و نظر این و آن حتی اینشتاین را هم مورد بحث دوباره قرار میدهد و خصوصا درین اواخر کشف مانند سیستم کهکشان ما به سیستمی دست یابی شده که با سرعتی در حرکت است که وسیلهٔ تخمین و یا تعیین سرعتش را کسی ندارد که همه حیرت زده و گمانم ناسا راهی را میپالد که دسترسی به حل این مشکل بپردازد. بحث های علمی فریک و ریاضیات در مجموع به آخر نرسیده است و تحقیقات زیادی در جریان اند و باز تشکر از کسانی که دوستانه و مؤدبانه بحث مینمایند ! گلونه

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/cn.png
ساخته شده در 20.04.2024 01:55 توسط  
آخرین اصلاح در 20.04.2024 04:22 توسط 1073741823